poniedziałek, 7 stycznia 2013

Problemowo...

Witajcie,

kochani mam ogromny problem z blogiem. Nie mam możliwości zamieszczania zdjęć
ani nie mam narzędzi do ustawiania czcionki, wielkości liter, nie mogę wyśrodkować tekstu itd. itp.
Nie mam pojęcia co się dzieje i martwi mnie to ogromnie bo nie mogę prowadzić bloga. Z tego co widziałam na forum Bloggera więcej osób ma ostatnio problem z tymi zdjęciami.
Jakby ktoś coś wiedział co należy zrobić, żeby to naprawić czekam na wiadomość.
Tym czasem pozdrawiam Was gorąco
J.

6 komentarzy:

  1. Wlasnie znalazlam na blogu holenderskim podobny wpis problemowy. Ponoc to problem z Explora. Kiedy przejdzie sie na Mozille wszystko mija.
    Ja osobisce uzywam Chrome i tego problemu nie mam.

    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, ja miałam wczoraj to samo - dziś zmieniłam przeglądarkę na google chrome i wszystko jest ok, tylko muszę się przestawić wizualnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja miałam "Opere" i miałam ten sam problem nawet zlikwidowałam bloga ,ale później doradzono mi żebym zmieniła przeglądarkę na "Firefox" i działa na niej

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam komentarz ,ale go nie wyświetliło ,a więc jeszcze raz
    Ja zmieniłam przeglądarkę z Opery na Firefox i działa

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też myślę, że to problem przeglądarki. Ja korzystam z Mozilli i nie mam żadnych problemów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam Chrome i też takiego problemu nie miewam :)

    OdpowiedzUsuń