piątek, 13 września 2013

Białe wrzosy....


Witajcie !
 
No co tu ukrywać, zbliża się wielkimi krokami jesień....
A jak jesień to i wrzosy.
W tym roku u mnie zawitały te w wersji białej
i wiem, że może zabrzmi to niedorzecznie
ale jakoś nigdy wcześniej się z nimi nie spotkałam.
 
A te białe są wyjątkowo delikatne.
Idealne do skandynawskich wnętrz.

 
 



 
  
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 foto & styling © Joanna Jaworska
 
 
Kochane, dziękuję Wam za te wszystkie życzenia
powrotu do zdrowia. Powolutku wychodzę na prostą :*
 
 
Cudownego wieczoru !!
 
 
J.
 
 


10 komentarzy:

  1. Ja też nigdy nie spotkałam białych...a są piękne! :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten szary szklany świecznik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dopiero w tym roku spotkałam się z takim kolorem wrzosów ;) A to dzięki wam dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również białych nigdy nie spotkałam ale prezentują się pięknie;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna kompozycja! Kocham wrzosy, białe chyba najbardziej...

    OdpowiedzUsuń
  6. białe wrzosy wyglądają przepięknie - jak do tej pory nie spotkałam takowych na swojej drodze, ba nie wiedziałam nawet że takowe są, tak więc teraz będę dokładniej rozglądać się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne inspiracje na Twoim blogu... zastanawiam sie jak ja go moglam przegapic! :) sliczne zdjecia, az mam ochote przemalowac cale mieszkanie na bialo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Biale sa piekne, ale najpiekniejsze jakie widzialam to takie bardzo bardzo jasno rozowe, momentami biale, niesamowicie geste. Zaluje, ze nie kupilam akurat tych, tylko postawilam na tradycyjne rozowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie prezentują się białe wrzosy, cudnie je wyeksponowałaś.
    Ja też w tym roku sprawiłam sobie białe.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ładne, delikatne ujęcia. Białe kwiaty są piękne, też sobie sprawiłam białe wrzosy :)

    OdpowiedzUsuń