sobota, 15 lutego 2014

Sobotnio....


Witajcie !!!
 
Wreszcie sobota. Mogłam w końcu złapać za
aparat by pokazać Wam obiecany okazyjny zakup ( pisałam o tym tutaj ).
Uwielbiam uczucie gdy za grosze udaje się zdobyć coś co
niewiarygodnie cieszy oko. A ten tealight z całą pewnością taki jest :)
 
 
 
 
 

  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Tealight daje cudownie delikatne światło...
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
all foto & styling - Joanna Jaworska
 
 
 
A jak Wam mija sobota?
Mam nadzieję, że dla Was to również czas relaksu :)
 
 
Ps. Kochane, z uwagi na fakt, iż w tygodniu pracuję ostatnio
poza domem wybaczcie mi, że Wasze komentarze mogą pojawiać
się na blogu nieco później niż zwykle. Również moje odpowiedzi będą
trochę opóźnione w związku z tym. Pewne jest jednak to, że każdy
komentarz czytam od deski do deski i każdy sprawia mi ogromną radość :)
 
Buziaki !
 
 
J.
 


7 komentarzy:

  1. u mnie pierwsza sobota w tym roku leniwie, w kapciach, w domu ....
    fajnie ;)

    uwielbiam Twoje aranżacje i zdjęcia. Cieszą oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj sobotnio popłudniowo Joasiu :) świecznik super !!!! chyba z Empiku co ???? buziole posyłam kiedy odbierzesz to odbierzesz :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. też się na niego skusiłam i jeszcze na tego z jelonkiem;)))Wyprzedażowe szaleństwo;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja się cieszę tym świecznikiem,czekałam troszkę aż je przecenią i jak już to zrobili wzięłam dwa (drugi z rogaczem) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sobota leniowo-pracowita, ale pogoda tak piękna, że nawet spacer do i z pracy może cieszyć :) A i wydarzenia w Soczi uśmiech potegują;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny i piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń