sobota, 8 marca 2014

Dla tych co lubią wiedzieć co w trawie piszczy....


Witajcie !
 
Nadeszła upragniona sobota... Potrzebuję oderwać się myślami od tygodniowego
nawału pracy choć nie jest to takie proste. Jedną z moich wad, nad którą obecnie mocno
pracuję jest to, że strasznie ciężko mi oderwać myśli od pracy nawet gdy mam wolne.
Zamiast tu i teraz jestem "tam" a przecież to nie ma najmniejszego sensu
już nie mówiąc o moich bliskich, którzy na tym mogą tracić najwięcej.
Szukam więc sposobów by odpuścić, by nie martwić się, że nie zdążę.
Jedną z rzeczy, które na początku weekendu pomogły mi się zrelaksować
jest nowy katalog Agnieszki z Agnetha Home.
Takie rzeczy działają jak balsam. Relaksują, sprawiają, że człowiek ma
ochotę skupić się na przyjemnościach i zdecydowanie wraca "głową"
do domu  i bliskich ;)
 
 
Katalog ( do obejrzenia tutaj ) jest piękny. Znajdziecie tu sporo nowości. Mnie zauroczyły
szklane domki i patynowana taca Rustic z cynku. Obłędne !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
foto & styling  © Agnetha Home
 
 
 
 
Ale tego nie dość. Agnieszka w tym sezonie prócz katalogu
poczyniła swoje pierwsze (jakże udane w mojej opinii) kroki na YouTube.
 
 
I właśnie te filmiki sprawiły, że już całkowicie zapomniałam o pracy...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
No a teraz z głową w chmurach ( albo powinnam raczej napisać w niebie ;) )
odpływam w wir domowych przyjemności czego i Wam kochane życzę !
 
 
 
 
Buziaki i wszystkiego dobrego kobitki
z okazji naszego dzisiejszego święta !

ps. klika dni temu jeden Pan zamówił dwa pasiaste kosze w shopie.
Ciekawa jestem czy to w związku z dzisiejszym Dniem Kobiet ;)
 
 
 
J.
 
 
 

6 komentarzy:

  1. wzajemnie Joasiu :))) widzę ,że tym swoim domkiem to nas Aga wszystkie po kolei zauroczyła :)))))))))) przyjemnego weekendu !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Luknę na pewno. Miłego, kobiecego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. ..i miłego dnia dla Ciebie :)
    Zapraszam na candy, do dziś zapisy :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam, kocham, podziwiam Agę...:)))))))
    wspaniałego dnia Joasiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję :) Bardzo się cieszę, ze udało mi się zrobić kolejny katalog.

    Pogoda dziś była tak piękna, że nie dość, że ptaki śpiewały jak szalone, to i w rzeczonej trawie slychać było budzące się życie ;))))
    Uściski*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga wyczarowuje przepiękne przedmioty - jestem pod ogromnym wrażeniem jej talentu :-)
    udanego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń