czwartek, 3 listopada 2011

Bardzo jesienny post


                                                                          Hello!!

Jesień, zwłaszcza ta  piękna, słoneczna i pełna ferii ognistych barw jest bardzo nieskandynawska. Nie ma nic wspólnego z chłodnymi i stonowanymi barwami, z szarościami i brudnymi beżami . Nie ma nic wspólnego z przejmującym chłodem ani grubym wełnianym swetrem... Mimo tego i pomimo mojej miłości do skandynawskich klimatów postanowiłam dziś zamieścić tu kilka zdjęć z pierwszolistopadowego spaceru po ... cmentarzu. Cel był oczywisty. Odwiedziny u najbliższych nam osób ale po raz pierwszy odkąd pamiętam było tak pięknie, że wzięłam ze sobą aparat fotograficzny. I nie żałuję...






















































Do szybkiego zobaczenia...

J.

2 komentarze:

  1. ale pięknie jesienny w porówaniu po kiepski lecie jesień jest naprawdę cudowna, szkoda tylk, że czasu było mniej a urlop zaplanwaliśmy altem

    pozdrawiam ciepło dzięki za odwiedziny i miłe słowa:)

    Al

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Joasiu,
    ja również zachwycam się tegoroczną jesienią. Pamiętam jak pierwszego listopada wiatr zazwyczaj łamał nam parasole, a w tym roku ... niesamowicie urocza aura! Piękne kolory! Wspaniałe słońce! Bardzo bardzo "jestem na tak" dla dotychczasowej tegorocznej jesieni :o).

    OdpowiedzUsuń