piątek, 27 marca 2015

One perfect shot- udany mix stylistyczny...


Witajcie !
 
 
I już przyszła. Już ładuje akumulatory.
Mobilizuje do zmian i powoduje, że jeszcze radośniej wstaję z łóżka.
WIOSNA.
 
 
Tydzień temu udało mi się w końcu po pięciu latach
oczekiwania i oswajania męża z tą myślą przemalować przedpokój
na biało dodając kontrastowy akcent w postaci czarnej ściany.
Jest cudnie. Czekam teraz jeszcze na nowe kinkiety, na
graficzny zegar i na chwilę natchnienia by stworzyć od nowa
galerię zdjęć na jednej ze ścian.
Jest dobrze :)
 
Powoli też powstaje moja galeria na Instagramie.
I ja powoli daję się wciągnąć w to szaleństwo ;)
 
A dziś mam dla Was jedno ujęcie, które wpadło mi w oko.
Ciekawy miks wzorzystej, kwiecistej tapety z nowoczesnymi dodatkami.
 
 
 
 
Więcej zdjęć tego mieszkania oglądniecie tutaj.
 
 
Widzę też, że i u Was kochane się dzieje.
Dagi urządza swoje nowe mieszkanie - tutaj.
Scraperka wróciła z cudownych wakacji na Dominikanie - tutaj.
Agnieszka pokazała światu swój kolejny cudowny projekt w postaci katalogów z pięknymi, klimatycznymi zdjęciami - tutaj.
 
 
A Wy i Wasze plany? Zwłaszcza te wnętrzarskie?
 
 
 
Pozdrawiam
 
 
 
J.
 


10 komentarzy:

  1. Oj dzieje sie .. ta wiosna ma magiczną moc. U nas atak na pokój od dwóch dni juz nastolatki.... przecież nie może być dziecinnie ale też nie za bardzo dojrzale...
    och te noce za krótkie
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ścienna galeria nad sofą.
    Miłego dnia Joasiu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zorganizowane wnętrze. Widać w tym dobrą rękę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy efekt z ta tapetą. Podoba mi się. Co do planów to w najbliższym czasie chcę zabrać się za balkon i przemalować drzwi w przedpokoju :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby takie dwa nieciekawe kolory a cale ich połączenie wygląda moim zdaniem atrakcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie już końcówka szykowania pokoju bliźniaczek, a potem już tylko błogie lenistwo i oczekiwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wczoraj wrzuciłam posta z moimi planami remontowymi, bo wreszcie mam trochę wolnego czasu! na wrzuconym przez Ciebie zdjęciu jedyne, co mi się nie podoba, to właśnie ta tapeta.wydaje mi się zbyt dominująca do tak minimalistycznego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jednak położyłabym inną tapetę, również czarną ale w inny wzór.
    Pozdrawiam, Ulka

    OdpowiedzUsuń
  9. O ile się nie mylę, widziałem już to mieszkanie na kilku blogach. Coś w nim kurcze jest, że wzbudza takie zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrze, pojawia się też mój ulubiony styl skandynawski :)

    OdpowiedzUsuń