środa, 30 stycznia 2013

INSPIRUJĄCO - By Nord od kulis...

Witajcie kochani!!!
 
Pogoda cóż tu dużo mówić... pod psem...

Mam nadzieję trochę Wam osłodzić wieczór kolejnym
fantastycznym wnętrzem.
Tym razem zapraszam Was do mieszkania właścicielki wnętrzarskiej
marki BY NORD, Hanne Berzant.
Myślę, że każdy kto interesuje się tematem
zna choć z widzenia fantastyczne wzornictwo jakie
ona prezentuje. Jej mieszkanie to również kwintesencja stylu.
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jasno, przestronnie, surowo.
 
I LOVE :
 
-  cudowne, dwuskrzydłowe drzwi na zdjęciu nr 1
- podłoga z surowych, bielonych desek
- lampa nad stołem w jadalni
-  dodatki, dodatki, dodatki 
 
 
A Wasze "I Love" ?
 
 
Pozdrawiam cieplutko
 
 
J.
 
 

6 komentarzy:

  1. Lampa nad stolem w jadalni mnie powalila ... jest cudna !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te wnętrza bardzo a poduchy strasznie już dawno je widziałam ,ale ich cena po prostu jest powalająca 300-400zł w zależności od nadruku......niestety mnie nie stać ,ale jak ktoś chcę podam linka do sklepu :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj bardzo mi się podobają te akcenty złote i miedziane:))))) świetne inspiracje! zapraszam na konkurs i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspanialy blog,przepiekne inspiracje,klarowne opisy...Moje gratulacje! Bede zagladac regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne inspiracje - lampa i love:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice photos...I really like the Abstract art in one of the photos!!! What a beautiful ART piece!

    OdpowiedzUsuń