wtorek, 14 października 2014

DOBRY POMYSŁ I ...gratulacje !!!


Witajcie kochane !
 
Minęło nieco czasu od ostatniego wpisu jednak
na razie zdecydowałam, że mimo masy zawodowych obowiązków
bloga nie zamknę. Wpisy będą rzadsze ale może spróbuję
przeczekać obecny przestój a Wy ze mną ;)
 
Dziś znów Dobry Pomysł. W sumie pomysł z antresolą
nie jest zbytnio zaskakujący ale jednak ta aranżacja
przykuwa uwagę. Jak dla mnie jest tu na prawdę przytulnie.
Miejsce w sam raz na jesienne popołudnia czy weekendy...
 
 
via sfgirlbybay.com
 
 
 
A teraz chciałam serdecznie pogratulować !
Niedawno czasopismo Dom i Wnętrze ogłosiło wyniki
konkursu na Blog Design w kategoriach
BLOG ROKU i BLOG PUBLICZNOŚCI.
 Z pewnością większość z Was już wie, że
zwyciężyła w tych kategoriach Ania Scraperka,
która z całą pewnością na te nagrody zasłużyła
i systematycznością i zapałem i energią jaką wkłada w prowadzenie
swojego bloga.
Serdecznie Ci Aniu gratuluję !
 
 
Cudnego wtorku kochane !
 
 
J.
 
 
 


7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fantastyczne rozwiązanie, przy małym metrażu i nie tylko ;)
    Miłego dnia Joasiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mi się podoba to rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Antresola super sprawa :))
    Ani gratulowałam :))) a Tobie życzę miłego dnia Joasiu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podobają sypialnie umieszczone na antresoli a gratulacje się Ani jak najbardziej należą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna antresola jak tylko wysokość na nią pozwala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie. i pomysł z toaletką super:)

    OdpowiedzUsuń