wtorek, 9 sierpnia 2011

Na początek...

Ponieważ jestem nałogową poszukiwaczką ciekawych i inspirujących mnie blogów o tematyce wnętrzarskiej(i nie tylko )prędzej czy później musiał nastać dzień kiedy i ja zapragnę spróbować swoich sił wkraczając do tego świata jako aktywna blogerka. Długą drogę jednak musiałam przebyć od tej decyzji do pierwszego wpisu...a to czasu brakło a to nagłe wątpliwości czy się do tego nadaję a to w końcu pytanie "od czego by tu zacząć...". Ponoć początki są najgorsze tak więc proszę o wyrozumiałość. Nie mam pojęcia co z tego wyjdzie, nie mam pojęcia jak często uda mi się zamieszczać wpisy i czy przypadnie Wam do gustu to co mam do pokazania i powiedzenia. Wiem jedno...muszę ruszyć z tym do przodu i przestać się tyle zastanawiać. Tak więc
                                     
                                                                  WITAJCIE !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz