poniedziałek, 26 września 2011

Gazetownik.


                                                         Witajcie po dłuższej przerwie,


Wiem, wiem, długo mnie nie było. No ale sami przyznajcie, w taką pogodę jak w ten weekend grzechem było pozostać w domu. A skoro tak to wybraliśmy się z rodzinką i przyjaciółmi do Zakopanego. A tam ... cudna polska jesień. Gdybym tylko mogła pozostałabym tam jeszcze przynajmniej parę dni ale cóż, obowiązki wzywają. Mam nadzieję, że i Wam czas minął tak miło jak mnie.

Chciałam Wam dzisiaj przedstawić krótkie DIY. Jakiś czas temu Linka napisała w komentarzu, że chętnie by kupiła gazetownik, który pokazałam już tu na paru zdjęciach. Nie mam pojęcia gdzie można podobny kupić za to chętnie pokażę Wam jak go zrobić. To naprawdę proste skoro i mnie udało się go wykonać :)






Skrzynkę można kupić nową ( ja swoją kupiłam na aukcji internetowej, trzeba ją było tylko po malowaniu poszczególnych boków złożyć) albo użyć starej (tą należy wcześniej przeszlifować i oczyścić). Następnie malujemy, na końcu przykręcamy kółka i gotowe






                                                 Do zobaczenia niebawem


                                                                        J.
          

5 komentarzy:

  1. podoba mi się :)
    bardzo, aż mi się zachciało taką zrobić!
    podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny, rewleacyjny pomysl - w niedalekiej przyszlosci z przyjemnoscia odgapie! :o)
    (Pozwol, ze jeszcze raz pozachwycam sie ramami na scianie :o) )

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo miłe co piszecie dziewczyny :)

    Buziaki dla Was

    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł!!Uwielbiam skrzynki, nawet czaję się na taką jedną w naszym pobliskim warzywniaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł :) Skrzynki już mam teraz czekam na chęci :) wprawdzie planuje coś innego niż gazetownik ale plan podobny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń