środa, 5 października 2011

To naprawdę miły dzień!

                                                   
                                                             Witajcie znowu !!
   
Przyznaję, że przez ostatnie dni nie miałam głowy do blogowania... Ale dzisiejszego dnia  stało się coś co podwójnie a w sumie to potrójnie zmobilizowało mnie do tego by napisać kolejnego posta. Otóż przyszła do mnie upragniona paczka od Dagi z wygraną miseczką do muesli!!
No i jak rozpakowałam paczkę i zobaczyłam co się w niej znajduje najpierw oniemiałam a potem szybko chwyciłam za aparat...


                                                      Uwielbiam rozpakowywać prezenty :)))



                                                                   Tadaaam. Oto i ona...


                    
     Ale, ale... to nie było wszystko bo w środku   
  znalazłam jeszcze :





         


Naprawdę się nie spodziewałam. Co za miła niespodzianka! Dagi, dziękuję bardzo gorąco :)



A ponieważ miseczka mnie zachwyciła, niemalże odrazu zapragnęłam przyrządzić moje ukochane muesli :



























  Czy i Wam rónież dzisiejszy dzień minął tak sympatycznie?
Mam wielką nadzieję, że tak :)
Pozdrawiam Was  i ściskam gorąco !!!


                                                                                                           J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz