środa, 26 października 2011

Z innej epoki...



Witajcie moi drodzy...
Ostatnio, przyznaję, ciężko u mnie z czasem.Wiele się ostatnio u mnie dzieje ale o tym może kiedy indziej :) . Na pewno przyjdzie lepszy czas i pora by o tym napisać. Tymczasem...
Znalazłam dziś  zdjęcie, od którego zrobiło mi się cieplej na sercu. Czystą przyjemnością byłoby znaleźć się choć na moment w tej łazience z innej epoki i poczuć  jakby człowiek cofnął się o dwieście, trzysta lat. A może to kolor spowodował szybsze bicie serca? W każdym bądź razie ta łazienka  na pewno zasługuje na szerszą uwagę...




                                        Zdjęcie ze strony   http://www.nuevo-estilo.es    gdzie trafiłam ze strony bloga Białe wnętrze                                                                 

                                                    

          A jak Wam mija początek tygodnia?

Ja nadal szukam białego łóżka w sensownej cenie. Może być prościutkie ale i delikatnie stylizowane też dobrze się wpisze w naszą sypialnię...może widziałyście coś ciekawego i mogłybyście mi pomóc?


Pozdrawiam Was serdecznie !!

J.

3 komentarze:

  1. Piekna romantyczna lazienka Joasiu:-) U mnie tez czas leci nieublagalnie, sama nie wiem kiedy! Lozko... niestety nie moge pomoc bo w Polsce zadko bywam i jut tak nie znam sklepikow ale szukaj, czekaj wiesz ze ja szukalam swojego od stycznia!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na punkcie takie drewna jak jest na scianach mam pierdolca :), co tu dużo pisać
    aż miałam ciary na plecach jak zobaczyłam

    a o łóżko już pisałam jak to u nas:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczna łazienka, kąpieli w niej się pewnie nie zapomina :o).
    Z łóżkiem nie potrafię ponad mocne trzymanie kciuków za rychły strzał w dziesiątkę w tej kwestii.
    Pozdrawiam,
    Linka

    OdpowiedzUsuń