niedziela, 18 grudnia 2011

Kolaż dziecięcych różności.


Hello!!

I jak Wam mijają świąteczne porządki.
Mnie udało się wczoraj z M. trochę nadgonić zaległości ale i tak jeszcze sporo do zrobienia przede mną.
Cieszę się bardzo bo udało mi się dokończyć projekt, o którym pisałam w ostatnim poście.
Mam tylko wielki dylemat gdzie go umieścić i nie wiem czy prędko się zdecyduje...

Dziś szybciutkie zdjęcie podczas porządków u małego.








Życzę Wam cudownej przedświątecznej niedzieli.
Ja zakasuję rękawy i działam dalej


Buziaki !

J.


3 komentarze:

  1. lubię te serie książeczek "obrazki dla maluchów" zawsze mojej chrześnicy kupuję jak gdzieś utrafię w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ramach przygotowań do Świąt przygotowuję się do wyjazdu do Rodziny :o)
    A na mojej i mojego Love głowach ciągle jeszcze sprawa oddawania prac dyplomowych - tuż przed Świętami poczujemy Święta tak naprawdę.

    Pozdrowienia świąteczne dołączam,
    Linka
    ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Al - książeczki są super a ta Świąteczna to moja ulubiona :D
    Linko- w takim razie życzę szybkiego i "bezbolesnego" uporania się z Waszą pracą dyplomową
    Pozdrawiam Was równie ciepło
    J.

    OdpowiedzUsuń