poniedziałek, 29 czerwca 2015

INSPIRUJĄCO - oranżeria doskonała...


Witajcie !
 
Poszukując materiału na dzisiejszy post przyszło
mi do głowy, że może warto znaleźć coś inspirującego dotyczącego
spędzania czasu na zewnątrz. Wszak nastało lato
i to najlepsza pora na przeniesienie swojego dnia codziennego
na łono natury. I tak natknęłam się na to...
Dla mnie coś niezwykłego, trafiającego dokładnie w mój gust.
Piękna, przydomowa oranżeria w czarno-białej kolorystyce.
Projekt Agnety Enzell, wspaniałe zdjęcia Sandry Pettersson.
 
Ciekawa jestem Waszych opinii.
 


 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

via gardenista.com
 
 
 
 Gdybym miała własny dom z pewnością ten projekt
byłby dla mnie inspiracją...
 
 
A już niedługo więcej oranżeryjnych inspiracji :)
 
 
 
Cudownego dnia Wam życzę !
 
 
 
J.
 
 


3 komentarze:

  1. Piękna oranżeria. Naprawdę mnie urzekła i od dziś będę o takiej marzył;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń i biel idealnie w tym wypadku ze sobą kontrastują, tworząc przyjemne dla oka zestawienie i wrażenie minimalizmu. Me gusta!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne wnętrze, jak dla mnie idealne :) tylko niestety nasze ostatnie warunki atmosferyczne nie zachecają do spędzania czasu na łonie natury... :( (gdzie jest lato???)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń