czwartek, 10 stycznia 2013

INSPIRUJĄCO - dziecięcy design...

ciąg dalszy :)

korzystając z faktu, iż ostatnie poszukiwania dziecięcych pokoi
zapełniły nieco folder z inspiracjami
oto kolejne ze wspaniałych stylizacji oczywiście a jakże w skandynawskim duchu 
 :)

















1 - www.pinterest.com
2 - www.kenziepoo.com 
3 - www.i-skraningen.blogspot.com 
4 - www.nietylkodzieciaki.pl 


Oczywiście mnóstwo bieli na ścianach jak przystało na skandynawskie klimaty.
Jednak  kolory zabawek, dodatków i gadżetów dziecięcych tworzą 
niesamowite "stylistyczne i kolorystyczne kolaże".

Zdjęcie nr 1 to ABSOLUTNIE MÓJ FAWORYT.
Dodatki w stylu vintage, słodkie drewniane stołeczki, cudny wózeczek
dla lalek w zderzeniu z totalnie prostymi kubicznymi półkami 
na akcesoria i zabawki tworzą niezwykłą całość...
I znowu ten króliczek-lampka...
A Wy, macie swój typ?


Pozdrawiam gorąco tą wieczorową porą :)


J.

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą, nr 1 - REWELACJA

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, 'jedynka' mnie również powaliła!
    i taki pokoik mi się marzy, dla mojej Jagienki. Biały już jest, kolory tworzą zabawki, dodatki ... mamy długą wielka pusta ścianę (obecnie galeria jej obrazków naklejona) i takie półki od początku chciałam ... jest pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Maluchy trzeba od najwcześniejszych chwil uczyć estetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie i przytulnie, az chce sie pobawic :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ciekawe inspiracje, ale pierwsza fotka i mnie się najbardziej podoba :-)

    OdpowiedzUsuń