poniedziałek, 18 lutego 2013

INSPIRUJĄCO - odświeżająco...

 
Witajcie !!!
 
Pracując nad wspomnianym niedawno cyklem postów dotyczącym przedpokoi
przewija mi się ostatnio tysiące inspirujących materiałów.
Jeden wpadł mi w oko dosłownie przed paroma minutami i...
wiedziałam, że muszę go tu zamieścić...
 
Cudownie odświeżające, czyste i delikatne w formie...
Kropla limonkowej zieleni przywodzi na myśl wyczekiwaną
 wiosnę...
 
 
 
via thesnowdropproject.blogspot.com
 
 
 
 
Pozdrawiam gorąco...
 
 
J.


9 komentarzy:

  1. uwielbiam tą sypialnię:))) podziwiałam od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez inspiracja. przepiękna jest!
    Limonka rzeczywiście ma to coś w sobie!
    Ale slicznie!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta limonkowa zielń jest czadowa:)idealnie współgra z bielą....bardzo romantycznie:)loving it:)pozdrowienia, Lou:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lou, uwielbiam połączenie bieli i limonki czy zieleni. To takie FRESH!!
      Pozdrawiam cieplutko :)
      Joasia

      Usuń
  4. rozmarzyłam się...;)
    piękna inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest ta sypialnia. Pokazałaś nam fantastyczną inspirację.
    Mam nadzieję że ja też kiedyś doczekam się takiej sypialni.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mariolu :)
      Bardzo lubię Wasz entuzjazm gdy uda mi się znaleźć coś na prawdę wyjątkowego. Motywuje mnie to do dalszych poszukiwań.
      Dziękuję za zaproszenie - skorzystam oczywiście :)
      Pozdrawiam
      Joasia

      Usuń
  6. Bardzo moje klimaty...jednak nie do osiągnięcia przy dwóch kotach, dwóch małych czlowiekach i psie:)
    napatrzę sie u Ciebie:)
    Pozdrowienia
    zielenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Paulino!! No muszę przyznać, że masz niezłą ferajnę :) Zazdroszczę!
      Pozdrawiam ciepło
      Joasia

      Usuń