sobota, 23 marca 2013

Good idea - kolorowe plakaty na wieszaczkach

 
Witajcie !!!
 
 
Dziś szybki post z ciekawym pomysłem
na eksponowanie grafik czy zdjęć.
Przy okazji trochę koloru na poprawę nastroju :)
 
Pomysł krąży w sieci od jakiegoś czasu i nowością nie jest
ale bardzo spodobała mi się tu całość aranżacji no i te barwy...
 Zwykłe drewniane wieszaczki ...
 
 
 
 
 
Stylizacja: Jenni Juurinen, foto: Mirva Kakko dla Scandinavian deko
 
 
Uwielbiam silne kontrasty więc i to zdjęcie musiało wpaść mi w oko.
Czy ktoś zna TEN dywan ??!!
Poszukuję od miesięcy dywanu do dużego pokoju i nic...
A ten jest naprawdę piękny :)
 
 
 
Słonecznej soboty życzę !!!
 
J.
 
 

3 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu myślę o takim zastosowaniu wieszaczka ale ciągle jakoś tak nie umiem go zastosować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajowy pomysł...
    pozdrawiam Aga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już mam rysunki na wieszaczkach :)
    Bardzo fajny pomysł - polecam :)

    Dywanik to chyba to:
    http://www.kapibara.com.pl/dekoracje/103-mata-sahara.html
    cena nawet znośna :) Mnie też się podoba :)

    Pozdrawiam gorąco i czekam na więcej Twojego mieszkanka.
    PS. mój blog jeszcze wisi, ale straciłam do niego serce :(

    OdpowiedzUsuń