niedziela, 31 marca 2013

Today outfit...


Witajcie!!!
 
 
Jak Wam mija pierwszy dzień Świąt?
Ja nieprzyzwoicie objedzona usiądę za moment
na swojej sofie z kubkiem gorącej herbaty licząc po cichu,
że dzisiejsze kalorie nie tuczą...
 
Jak można zauważyć po ostatnich moich postach
róż zawrócił mi ostatnio w głowie.
I to nie tylko w postaci hortensji...
 

 
 


 
 
 


 
 
 
 



 
 
 
 


 
 
T-shirt - C&A
Żakiet - H&M
Dżinsy - Mango
 
 
Szkoda tylko, że pogoda nie była dziś adekwatna do odzienia...
 
 
 
Miłego wieczorku!
 
 
J. 
 
 


6 komentarzy:

  1. :) Róż taki jest piękny!
    Jestem przepełniona!POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja lubie róż i ten pudrowy i ostre fukcje :)
    ładny zestaw, a pogoda jest fantastyczna... u nas przez całą zimę tyle śniegu nie było co dziś nasypało!
    A taka na lżejsze zestawy (bardzo mi się podoba) niebawem przyjdzie

    wesołego między świątcznego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowy jest taki energetyczny - zwłaszcza w taki dzień jak dzisiaj! Życzę cudownego Drugiego Dnia Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci do twarzy w tym kolorze :)) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny żakiet !!!!

    U mnie na wiosnę czeka różowa spódnica ....tylko gdzie ta wiosna?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedys nie lubilam tak soczystego rozu, ale w tym wydaniu jest sliczny.

    OdpowiedzUsuń