niedziela, 10 marca 2013

Uśmiech szczęścia w ten pochmurny dzień...

 
Witajcie kochani !
 
Jestem dziś od rana niezwykle podekscytowana :)
(sama nie czuje jak mi się rymuje ;) )
Wchodzę ja dziś rano na szybki rekonesans po moich ukochanych
blogach a tu... własnym oczom nie wierzę...
WYGRAŁAM CANDY !!!!
Wspaniałe candy u Alicji z Fusion House.
 
 
Wiedziałam, że motto które ostatnio gra mi w sercu i duszy
ma niezwykłą siłę i jest niezwykle inspirujące. Jednak tej wygranej
wogóle się nie spodziewałam bo kolejka była naprawdę spora ( ponad setka chętnych).
 
A o to co niedługo przytulę osobiście :D
 
 
 
 
 
 
Dziękuję Alicjo za okazję wzięcia udziału w konkursie.
Dziękuję również firmie Babafu,  za tą nagrodę.
 
 
 

 
 
 
Ale muszę jeszcze podziękować jednej osobie dzięki
której kiedyś natknęłam się na cytat, który stał się moim ukochanym mottem.
Mówię tu o właścicielce niezwykle inspirującego bloga
 
 
 
 
No więc jeszcze raz ku pokrzepieniu serc :
 
 
 
 
 
Pozdrawiam gorąco i do szybkiego zobaczenia
 
 
J.
 
 

8 komentarzy: