wtorek, 7 stycznia 2014

Noworoczne planowanie...


Witajcie !!!
 
Oj, długą przerwę zafundowałam i Wam i sobie...
Nie była ona jednak w całości zamierzona.
Z jednej strony delikatnie rozleniwiona okresem
Świąt Bożego Narodzenia gdzie obiecałam sobie
odpocząć od internetu i cały ten czas poświęcić rodzinie
a z drugiej początek roku przywitaliśmy z moim synkiem
jakimś wirusowym ustrojstwem. I o ile ja już wyszłam z tego to mój synek
jeszcze nie a to wymaga poświęcenia mu sporej ilości uwagi i  czasu.
Udało mi się jednak odwiedzić kilka z Was i z tego co widzę wszędzie
mnóstwo nowych planów, pomysłów i zamierzeń. SUPER !!!
To bardzo inspirujące i mobilizujące. Również mnie.
 
Choć nie mam jeszcze sprecyzowanych w pełni planów
( lista się właśnie tworzy ;) ) , wiem jedno.
Chcę iść do przodu. Chcę się rozwijać i nadal inspirować.
Mam na myśli i mój blog, sklep i pasje,
które zaczęłam powoli realizować w 2013 roku.
Co do treści bloga nie chcę całkiem rezygnować z zamieszczania
znalezionych przeze mnie pięknych inspiracji ale chciałabym
tak jak miało to miejsce pod koniec zeszłego roku dzielić się
większą ilością moich własnych pomysłów, stylizacji, zdjęć...
Chciałabym jeszcze bardziej spersonalizować ten mój wnętrzarski pamiętnik.
Mam nadzieję, że zawartość Was nie rozczaruje.
 
Kiełkują mi w głowie również pomysły na zmiany w moim mieszkaniu.
Słońce za oknem i temperatura iście wiosenna powodują, że...
 nie mogę się doczekać aż złapię pędzel w rękę.
Szukam jednak jeszcze inspiracji i tworzę swój własny moodboard.
 
 
Tym czasem aby post ten nie zakończył się tylko moją paplaniną ;)
chciałam Wam przedstawić zdjęcie, które jako pierwsze w tym roku
natchnęło mnie niewiarygodnie do zmian w moim mieszkaniu.
Zdjęcie kuchni znalazłam na nowoodkrytym blogu
 
 
 
I JUST LOVE IT !
 
 
 
 
 
 
I jak to z inspiracjami bywa nie koniecznie chodzi o kopiowanie
czy przenoszenie wprost elementów aranżacji.
Mnie ujęło połączenie ciemnego drewna z bielą
i ta cudna odrobina bladego błękitu i turkusu tu i ówdzie...
No i ta przestrzeń...
 
 
 
Polecam oczywiście całego bloga. Jestem pewna, że wielu z Was
 przypadnie do gustu. 
 
 
A jak tam Wasze plany?
Może jesteście w stanie w dwóch, trzech punktach podzielić się
Waszymi zamierzeniami? To naprawdę może zainspirować innych !
 
 
 
Tym czasem do zobaczenia !
 
 
J.
 
 
 


5 komentarzy:

  1. hej kochana! ja też zupełnie się odcięłam w ten wolny czas... :) wspaniale było wypocząć.
    zdrówka życzę dla Was kochana:* oby wszystkie Twoje plany i zamierzenia się spełniły zgodnie z tym co piszesz:)
    zdjęcie rzeczywiście jest świetne! wspaniałego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie świetne! Spełnienia planów i realizacji celów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, znam tego bloga i jak jego wlascicielka tez przerabiam swoj stary dom . Podobnie jak ona wycielam kawal sciany aby otworzyc kuchnie na jadalnie i salon . Marthe dom to typowe rozwiazania i laczenia jakie obecnie popularne sa w Norwegi . Ten styl jest uroczy i bardzo cieply - kocham go :-) . Postanowienia Noworoczne - dokonczyc wreszcie remont domu czyli caly dol . Szukam inspiracji i wymyslilam sobie , ze w lazience goscinnej polacze kafle z drewnem bejcowanym. Mam nadzieje ze nie przesadze i bedzie to spojne i fajne. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. w moich planach na następne kilka miesięcy jest urządzenie pierwszego mieszkania od podstaw!tak więc wyzwanie ie lada, więc i inspiracje pilnie poszukiwane:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam połączenie bieli i naturalnego drewna - a te lampy mnie powaliły :)

    OdpowiedzUsuń