środa, 23 kwietnia 2014

Minty Love...


Witajcie !
 
 
 Dziś kilka inspiracji związanych z ostatnią moją wariacją :)
Miętowy kolor zawraca mi powoli w głowie.
Wiem, że i wiele z Was go kocha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

1 - bodieandfou.blogspot.co.uk
2 - architectureandampersands.tumblr.com
3 - breathehappiness.co.uk
 4 - charlotteminty.blogspot.co.nz
5 - chive.com
6 - thefamilylovetree.com.au
 
 
 
 
 
Ten kolorek jest taki...smaczny, rześki. Piękny...
Cudnie wygląda z bielą ale co ciekawe i z czernią mu fantastycznie
po drodze.
 
 
I ja ostatnio upolowałam kilka ślicznych miętowych dodatków.
Ale o tym w jednym z kolejnych postów.
 
 
 
Buziaki !
 
 
J.


11 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje :) Oj prawda miętowy zawirował nam w głowach :)
    Czatuję wszędzie na takie cudne butle w kolorze miętowym :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, miete wielbie, a drzwi mietowe kiedys sobie zrobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podpisuje sie pod tym :) kocham ten kolorek :))))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lunię ten kolor az jestem ciekawa co masz ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Miętowe drzwi lub krzesła-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie świetnie się komponuje z szarym i dodaje takiej świeżości. Na pewno u siebie też zainwestuje w miętowe dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. czuję miętę do mięty ...zwłaszcza w szkle lub ceramice ":)))) widziałam w Twoim sklepie takie miętowe miseczki ..CUDOWNE SĄ !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne drzwi. Lubię połączenie mięty z szarością lub granatem. Ale u córki w pokoju połączę z szarością i różem. W końcu nie ma jeszcze nawet dwóch lat :)

    http://poprawiona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam miętowy i takie drzwi bardzo chętnie bym u siebie widziała - albo fotel, cudo po prostu! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne wnętrza i naprawdę nie myślałam,że mięta tak ładnie współgra z black&white :)

    OdpowiedzUsuń