poniedziałek, 10 października 2011

Trochę lata tej jesieni.

                                                                     Hello !!

Właśnie siedzę sobie na kanapie z laptopem na kolanach i myślę o Was. Zastanawiam się co by mogło Was dziś ucieszyć i jak mogłabym sprawić, byście na parę chwil oderwali się myślami od codziennych obowiązków. I tak przypomniałam sobie, że znalazłam niedawno przepiękne zdjęcia dwóch pięknych domów w Nowej Anglii. A ściślej mówiąc jednego domu i jednej stodoły zaadaptowanej najpierw na studio artystyczne a następnie na dom. Zdjęcia mnie poprostu urzekły i naprawdę zachwyciły do tego stopnia, że zapomniałam, iż za oknem zimna polska jesień i dni coraz krótsze...A ponieważ uważam, że każdemu z tych pięknych obiektów należy się osobny czas na kontemplację dziś zapraszam na pierwszy z nich natomiast drugi pokażę Wam jutro.

















                                             


Mam nadzieję, że i Was ten dom urzekł.
Obiecuję, że kolejny będzie równie piękny.
Do zobaczenia.


J.

2 komentarze:

  1. jak jest drewno i wiklinowe kose to ja przepadłam
    piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale! :o)
    Cieszę się, że podzieliłaś się tym odkryciem.
    Miejsce jest pełne uroku!
    Polubiłam te drzwi z lustrem, ten stos drewna, te kwiaty i tę biel! :o)
    Pięknie, czekam na odsłonę drugiego miejsca :o).
    Pozdrawiam,
    Linka

    OdpowiedzUsuń