piątek, 25 listopada 2011

Kalendarze adwentowe.

Witajcie !!!

Ponieważ początek grudnia już tuż tuż to ostatnie chwile na szukanie inspiracji na nasze domowe kalendarze adwentowe. Sama nie mam jeszcze nic przygotowanego ale znalazłam parę inspiracji. A czy Wy przygotowałyście coś już w tym roku?? Jestem bardzo ciekawa!!

   Jeśli udało Wam się coś wyczarować to prześlijcie zdjęcie
Waszego kalendarza adwentowego na mojego  
   maila:


Z miłą chęcią
   pooglądam je a może też na tej podstawie powstanie jeden z grudniowych postów :)
Wszystko zależy od Was.
Byłoby naprawdę cudownie.


If you have done your adwent calendar this year send me  picture on email :


I will be very happy if I could see it. Maybe I will write post about Your calendars in the future. It depends on you. It will be really great!!


A oto parę inspiracji, które wygrzebałam w sieci :



















sklep Pottery Barn









 
  


Życzę Wam cudownego piątkowego wieczoru
moi mili.


J.

1 komentarz:

  1. jeszcze nie myslałm o kalendarzu adwentowym, w sumie to nie robiłam jeszcze takiego nigdy, ale za to łosie i renifery namiętnie wycinam ostatnio i mną targnęło jak zobaczyłam 1 inspiracje :))

    serdecznie pozdrawiam!
    Al :)

    OdpowiedzUsuń