niedziela, 6 października 2013

AGNETHA.HOME - NOWY KATALOG !


Witajcie !!!
 
 
Podobno dziś miało być u nas pogodnie i słonecznie....
No cóż, może po południu. Teraz szaro buro i bardzo chłodno :).
 
Ale mam na to radę :)
To idealna pogoda by z kubkiem czegoś gorącego
zasiąść przed ekranem i zatopić się w trzech
 
 
 
Nowa kolekcja jest absolutnie fantastyczna.
W głowie się nie chce mieścić, że z pracy ludzkich rąk mogą
wychodzić tak wspaniałe rzeczy. Dodatkowo będziecie mieć okazję
zaglądnąć do domu Agnieszki, który jest  prawdziwą kwintesencją
skandynawskiego, trochę surowego stylu, który baaardzo lubię.
 
 
Katalogi są trzy a wśród nich również kolekcja Świąteczna!
Można więc już powoli, powoli zacząć rozmyślać jak w tym roku
przyozdobić na Święta nasze domy.
 
 
 
Nie mogę się oprzeć aby nie pokazać Wam moich faworytów.
Rzeczy wydaje mi się absolutnie unikatowe i w 100% handmade.
 
 
LOADSTAR
 
 
 
 
 
DODECAHEDRON
 

 
 
 
LUSTRO HONEYCOMB
 
 
 
Wszystkie te piękne zdjęcia i stylizacje są autorstwa
Agnieszki z  agnethahome.blogspot.com


Ciekawa jestem szalenie Waszych typów :) 
 
 
 
Zapraszam więc do oglądania
 
 
 
 
 
 
Cudownej niedzieli !
 
 
J.
 
 
 
 
 
 
 


3 komentarze:

  1. Oglądałam już ze 2 razy i jestem pod wielkim wrażeniem:) przedmioty cudowne i nie wiem co wybrać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna jest! ta gwiazda to majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej gwiazdce.
    Prawdziwe dzieła sztuki.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń