poniedziałek, 26 stycznia 2015

IKEA WITH LOVE - Malm, w prostocie siła...


Witajcie !
 
 
Jak Wam minął weekend?
U mnie za oknem pobielało, pojaśniało :)
Spadł w końcu upragniony przez mego synka śnieg...
Były sanki i kupa radości choć bez mego
udziału bo z nie nacka dopadło mnie jakieś
wyjątkowo paskudne żołądkowe zatrucie.
MASSSAKRA...
Na szczęście dziś już dochodzę do formy.
 
Serię Malm z pewnością zna nie jeden.
To absolutnie prosta linia mebli, która jak zobaczycie poniżej
wpasuje się w niemal każdy klimat.
Dziś wybrała trzy ulubione aranżacje.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
via livethemma.se
 
 
U mnie malm zagościł w pokoju synka
 
 
 
foto  © Joanna Jaworska
 
 
Ciekawa jestem gdzie u Was znalazła miejsce ta
genialna w swej prostocie komoda?
 
 
Pozdrawiam
 
 
J.
 
 


16 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba pierwsza aranżacja, ma wszystko to, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, mam i lubię...:) Pierwsza aranżacja bardzo 'moja' ale Twoja też jest piękna, taka czysta i świetlista...:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, niektóre inspiracje rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię malmy. Mam je w salonie, w łazience i w przedpokoju. Ta prosta forma nigdy się nie nudzi i zawsze na topie!
    Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie Malm stoi w sypialni :). Choć z perspektywy czasu żałuję,że wybrałam czarny kolor, gdyż strasznie widać kurz :(

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie MALM jeszcze nie ma, ale nadal dom nie jest całkowicie urządzony więc kto wie ;) Pierwsza fota jest CUDNA!!! Te dodatki biorę wszystkie :) Zdróweczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wszystkie świetne :), ale ponieważ uwielbiam biel, więc w pokoju synka jest bosko!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam, rozumiem ze to jest artykul sponsorowany. fajnie byloby gdyby autorka bloga o tym wspomniala.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna komoda, wszędzie wyglądałaby pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam 3 sztuki :) 1. w sypialni, 2. u synka w pokoju, 3. w przedpokoju :) Uwielbiam je. Bardzo są pojemne i faktycznie pasują wszędzie dzięki swojej prostej formie

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 białe komody w garderobie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna wersja z kolorowymi szufladami - każda inna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ps. my mamy w garderobie, ale wędruje po mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń