piątek, 22 listopada 2013

INSPIRUJĄCO - Mr. Chair #2


Witajcie !!!
 
 
Dziś znów coś dla fanów popołudniowo-wieczornego
leniuchowania. Miłego oglądania i pamiętajcie, że
z niecierpliwością czekam na Wasze typy :)
Moi faworyci to 1 i 5 .
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
1- via artbeatoz.tumblr.com
2 - via pinterest.com
3 - via ana-rosa.tumblr.com
4 - takickoutofyou.me
5 - scoutmob_hardpin.com
 
 
 
A jeśli macie ochotę na trochę więcej przytulnych foteli
zajrzyjcie dziś na moją stronę FB tutaj.
 
 
Ps. Kolekcja świątecznych dekoracji już w drodze do sklepu :)
Ale o tym niebawem.
 
 
 EDIT :
 
A już jutro prawdziwa przedświąteczna perełka !
Zajrzyjcie koniecznie.
Ja jestem zakochana po uszy :)
 
 
 
Pozdrawiam
 
 
J.
 
 


8 komentarzy:

  1. jesli chodzi o fotoele to stanowczo 2 . od kilku lat mi sie taki marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no teraz to już mnie powaliło ..kurna to ja stemple przecie od Ciebie mam !!!!! szczena mi zwisła na podłogę teraz !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak się właśnie składa Agnieszko, że ode mnie ;) Mam nadzieję moja droga, że się dobrze spisują!
      Uściski
      Joanna

      Usuń