czwartek, 8 maja 2014

INSPIRUJĄCO - z czerwoną cegłą w tle...


Witajcie !
 
Wiem, że miłośniczek cegły tu u mnie dostatek.
I tej białej, tej czerwonej...ostatnio wpadła mi w oko
też ta malowana na czarno.
 
Dziś jednak klasyk w klasycznym skandynawskim mieszkaniu.
I choć klasycznie to wcale nie nudno...
 
Bo i żółty barek, i intrygujące czarne, skórzane krzesło przy biurku
i samo biurko z blatem z litego drewna i połączone z toczonymi nogami.
 
No cud miód orzeszki :)
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

via alvhemmakleri.se
 
 
 
A Wam co wpadło w oko?
 
 
 
Buziaki
 
 
 
J.
 
 
 


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne mieszkanko:)) zwłaszcza sypialnia :)))
    Miłego dnia Asiu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycające:) jest w nim mnóstwo inspiracji, do wykorzystania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszytsko mi w oko wpadlo!!!Kuchnia jest cudowna:)!!!!zreszta wszystko cudowne jest:) zastanawiam sie ile mozna miec cegły w jednym wnetrzu by nie przesadzic z jej ilościa.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, jak pięknie! Nic bym nie zmieniła, absolutnie nic:) A to mi się rzadko zdarza ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie cud miód i orzeszki, a te kafelki na wejściu zachowałam się po całości :)))
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  6. Brałabym wszystko :) Piękne, piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. tak piękne wnętrze,że oczu oderwać nie mogłam!!! W kuchni czułabym się jak ryba w wodzie i z chęcią bym w niej coś upichciła!Sypialnia 100% w moim guście i jeszcze to mini biuro!!!Marzy mi się choć taki kawałeczek dla siebie.
    pozdrawiam Cię serdecznie i wpadaj na coś kalorycznego do mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  8. żółty barek świetny, ja choruje na żółtą witrynkę z Ikea :)

    OdpowiedzUsuń