czwartek, 22 maja 2014

Krótka relacja z targów...


Witajcie !
 
Jak zapewne wiecie w sobotę odbyły się w Krakowie targi Papier Kamień Nożyce.
Było to niezwykłe wydarzenie bo prócz zebrania w jednym miejscu
całej masy kreatywnych wytwórców umożliwiło części z nas spotkanie
się osobiście w realu. Tym oto sposobem miałam okazję poznać
kilka wspaniałych dziewczyn, z którymi można rozmawiać bez końca :)
I tak poznałam Scraperkę, Agę, Izę, Kasię i Anie.
Cała masa pozytywnej energii! Niekończące się pogaduchy, wymiana
doświadczeń i kupa śmiechu...
 
A zatem...
 
Zapewne nie będziecie zdziwione, że zaczynam od stoiska Agnieszki.
Było to jedno z najładniejszych i najbardziej przemyślanych stoisk.
Całe mnóstwo pięknych pudełek, świeczników, lampionów...
I cała masa klientów :)
A to nasze kochane blogowe koleżanki : Ania i Agnieszka we własnej osobie :)
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 A teraz cała reszta różnych różności, które wpadły mi w oko...
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


















































 
 
 
 





























































 
 
 
Prawda, że same cuda ?!
 
Mam ogromną nadzieję, że takich przedsięwzięć tu w Małopolsce będzie dużo więcej.
Tak samo jak bardzo liczę na kolejne spotkania bloggerek.
Z ogromną przyjemnością poznałabym niejedną z Was osobiście.




Tym czasem życzę Wam cudownego dnia !
 
 
 
J.




5 komentarzy:

  1. Oj tak Asiu! Cudownie było się zobaczyć i pogawędzić, też jestem za tym, żeby działo się w naszej okolicy więcej. Chyba musimy zacząć coś działać tylko kiedy, no kiedy to ogarnąć? BTW - dopiero na spokoju bo tyle było emocji uświadomiłam sobie jaką Ty masz piękną fryzurę i jaki super kolor. Taki zawsze chciałam mieć, no istna Kożuchowska normalnie z Ciebie!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda, szkoda że mnie nie było ale przynajmniej mój portfel jest nadal pełny hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. hej hej! wspaniale było Ciebie poznać kochana:)))
    jesteś świetną babeczką i ja też bardzo, ale to bardzo liczę na kolejne spotkania.:) dziękujemy za takie ładne zdjęcie! każde z nami jest cenne, bo swoich zdjęć mamy niewiele ;) ale tam było fajnie... :) dobrego dnia i całego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie absolutnie wszystko! Boskie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń