niedziela, 4 września 2011

Per Gunnarsson.

                                                                   Witajcie!!

  Dziś chciałabym Wam zaprezentować kilka zdjęć szwedzkiego fotografa Per’a Gunnarsson’a.
To co mnie w nich urzekło to lekkość i świetlistość samych zdjęć jak również wszechogarniająca prostota samych wnętrz tak charakterystyczna dla skandynawskiego nurtu (tu oczywiście ukłon w stronę stylistów m.in. Anette Ekjord i Caroline Anderson). Natomiast oglądając zdjęcia robione dla IKEA fascynuje i inspiruje mnie fakt, że urządzając wnętrza meblami z tejże „sieciówki” można uzyskać tak fantastyczny efekt. Popatrzcie zresztą sami...



                                                                           fot. dla Ikea


                                                                              fot. dla Ikea

 
                                                              RBM   Stylizacja Caroline Anderson


                                                                              fot. dla Ikea


                                                         Sköna hem. Interior designer Annette Ekjord


                                                          Sköna hem. Interior designer Caroline Anderson


              Jeśli chcecie zobaczyć więcej zapraszam  Was tutaj na oficjalną strona Per'a Gunnarsson'a.

                                                                      J.

3 komentarze:

  1. Hej Joasiu, mmnie bardzo sie podoba te kredowa czarna sciana, zrobilam tak 2 drzwi i fajna sprawa, mozna sobie pisac co sie chce:-) w zaleznosci od nastroju:-)
    Sliczne to biorko ktore pokazujesz w tym innym poscie! proste a jednak takie stylowe!

    Pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę Syl, że mogę Cię gościć u siebie :) Mnie również takie czarne akcenty większe i mniejsze baaardzo się podobają. Sama zastanawiam się nad przemalowaniem drzwi wejściowych do mojego M i chodzi mi po głowie właśnie taka czerń :)
    Pozdrawiam gorąco
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rowniez mam zamilowanie do kredy i tablicy, swietnym pomyslem wg. mnie jest cala sciana jako tablica w pokoju dzieciecym - no przynajmniej mnie jako dziecko bardzo by cieszyla ;o). A teraz jak juz jestem duza, to chcialbym sobie sprawaic kawaleczek takiej tablicy w kuchni wlasnie.
    :o)
    Fotografie, ktore zamiescilas istotnie piekne i inspirujace.

    OdpowiedzUsuń