czwartek, 25 lipca 2013

Pierwsze zmiany i ...ZAPOWIEDŹ!


Witajcie!
 
Od dłuższego już czasu nosiłam się z zamiarem  
odświeżenia mojego bloga.
Nowa szata graficzna miała być trochę
bardziej uporządkowana
i przejrzysta
ale nadal w moim stylu.
Mam nadzieję, że przypadnie i Wam do gustu.
Znając siebie zapewne w najbliższym czasie jeszcze
kilka rzeczy poprzestawiam lub dodam więc
jeśli znów próbując wejść na moją stronę przeczytacie,
że tylko dla zaproszonych gości znaczy - coś się dzieje ;)
 
 
Myślę, że pora już najwyższa zapowiedzieć również,
że niebawem ujrzy światło dzienne kolejny z moich
projektów, którym zajmowałam się od paru miesięcy,
a który pochłonął mój czas totalnie.
 
Internetowy butik wnętrzarski,
który od dłuższego czasu śnił mi się po nocach
już wkrótce będzie otwarty :) .

 
Nie trudno się domyślić, iż zafascynowana skandynawskim
designem, bielą, czernią i naturą pragnę to wszystko połączyć
i stworzyć coś ciekawego gdzie chętnie i Wy
będziecie zaglądać.
 Nie mogę jeszcze sama uwierzyć, że to już tuż tuż ...
 
 
Tym czasem dziś kilka ujęć z mojego nocnego stolika.
Stolik pierwotnie był ciemnobrązowy i posiadał paskudne
ryciny na blacie i froncie szuflady przypominające
coś na kształt małpiszona. Był jednak bardzo tani (całe 59zł),
więc kupiłam ich dwie sztuki właśnie z myślą o sypialni.
Zaszpachlowałam, zeszlifowałam (niestety wszystko ręcznie
więc trochę to trwało). Na koniec trochę białej farby
i oto on. Na razie ten od mojej strony  :)






 


 

 





 
 
 
 
I mój zapach na lato....
Lekki, delikatny, w sam raz na upały...
 
 
 
all photo : Joanna Jaworska, A cup of heaven...
 
 
 
Do zobaczenia wkrótce!
 
 
J.
 
 

23 komentarze:

  1. gratuluję ;)) stolik CUDNY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się, że się i Wam podoba.
      Pozdrawiam
      J.

      Usuń
  2. stolik cudny i tapeta suuuuper ja wolę ten ciemny versace :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać go w perfumerii i spróbować. Może i mnie urzeknie :)
      Buziaki
      J.

      Usuń
  3. Turkusowa ściana jest świetnym tłem dla białego łóżka :)
    sama mam w planach pomalować tę za łóżkiem ale chyba na jakiś brąz.
    zmiany bardzo dobre :)
    Powodzenia ze sklepem.
    jestem na tym samym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ado, trzymam mocno kciuki za Twój sklep(bo o tym piszesz, prawda?)! A turkus + biel to piękny zestaw.
      Pozdrawiam
      J.

      Usuń
  4. Zmiany na plus.
    A stolik prześliczny.
    Zazdraszczam talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wprowadzone zmiany są pozytywne :) Myślę, że do takiego przemalowania stolika trzeba więcej odwagi i czasu niż talentu :)
      Ściskam serdecznie
      J.

      Usuń
  5. Gratuluję Joasiu! Jest pięknie! dużo bieli, odrobna kontrastu i turkus, który tak lubisz :) Stoliczek nocny śliczny, bardzo oryginalny i urokliwy :)) Nie mogę doczekać się sklepiku! :* Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kochana, dziękuję i jeszcze raz dziękuję za totalnie bezinteresowną chęć pomocy:) zmian jeszcze nie koniec ale podstawa zmieniona :) i cieszę się, że pozytywnie odbierana
      .Ściskam i całuję!
      J.

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, jak tylko masz jakiś problem, pisz :) :* Dobrego weekendu!

      ...a ta dzisiejsza inspiracja sypialniana piękna! :)

      Usuń
  6. Ściana piękna jakże na czasie kolorek, śliczny ! Szafka też wyszła Ci pięknie. Czekam na sklepik, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus - moja miłość chyba od zawsze :D.
      A sklepik już niebawem.
      Pozdrawiam
      J.

      Usuń
  7. Stoliczek piękny, ale ja czekam na Twój butik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) już naprawdę nie długo.
      Uściski dla ciebie Beatko
      J.

      Usuń
  8. Zmiany zawsze są fajne - zwłaszcza na lepsze :o) i ciekawsze jak w tym wypadku ;o)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lineczko droga, dziękuję za miłe słówko.
      Buziaki dla Ciebie
      J.

      Usuń
  9. Zmiany zawsze niosą coś dobrego, zwłaszcza jak się patrzy u ciebie.....
    Czekam na sklepik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Aniu :) otwarcie butiku na prawdę tuż tuż.
      Pozdrawiam serdecznie
      J.

      Usuń
  10. Tapeta - ekstra!

    Wygląd bloga też bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapeta - miłość od pierwszego wejrzenia :)
      Co do bloga - cieszę się bardzo, że efekt końcowy(no może jeszcze nie do końca) pozytywny :)
      Pozdrawiam
      J.

      Usuń
  11. Wow, to gratuluję :) Sypialnia wygląda elegancko, widać, że ozdobny stoliczek się tutaj zadomowił na dobre... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekniej i piękniej! Sypialnia-marzenie! ten turkus na scianie jest rewelacyjny! Czekam na butik z niecierpliwością:-)

    OdpowiedzUsuń