czwartek, 17 października 2013

Jeszcze więcej inspiracji !


Witajcie !!!
 
 
Dziś mam wiadomość dla tych z Was,
którzy poszukują jeszcze więcej inspiracji !
Jesteśmy już na
 
 


oraz
 
 
 
 
 
Piszę "jesteśmy" bo strony prowadzone są pod nazwą
sklepu Nordlook ale dotyczą również bloga A cup of heaven...
Znajdziecie tam całkiem nowe i dodatkowe
zdjęcia z inspiracjami oraz wiadomości o nowościach,
promocjach i akcjach. Dziś na FB post o białych podłogach.
Zapraszam więc do odwiedzania i polubienia ;)
 
 
 
Swoją drogą długo zastanawiałam się i przyznam,
że nadal mam spory dylemat czy nie powinnam zmienić
 nazwy bloga na Nordlook właśnie.
Co sądzicie na ten temat. Jakie jest Wasze zdanie?
Ja zżyłam się już mocno z moim kawałkiem "nieba"
ale kusi mnie trochę prowadzenie bloga i sklepu
pod jednym szyldem...
A może niesłusznie?
Może coś doradzicie w tej kwestii :)
 
 
 
Tym czasem buziaki i do szybkiego zobaczenia !
 
 
 
J.


5 komentarzy:

  1. Doskonale rozumiem Twoje przywiązanie do obecnej nazwy bloga, ale myślę, że jest na to sposób. Zarówno sklep jak i blog mogą zaistnieć "pod jednym szyldem" (co według mnie będzie świetnym pomysłem) przy jednoczesnym pozostaniu przy "a cup of heaven" np. w podtytule bloga jako uzupełnienie nazwy ;)
    Pozdrawiam,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aga :)
      dziękuję za odzew :) Problemem jest to, że te dwie nazwy niezbyt raczej ze sobą grają w jednym członie. Zapytasz pewnie czemu w takim razie taka nazwa sklepu ;P lub bloga... bloga zakładałam w czasach gdy o sklepie jeszcze w ogóle nie myślałam a też wybierając nazwę sklepu trzeba było kierować się względami m.in. marketingowymi. No trudny orzech do zgryzienia mam...
      Pozdrawiam serdecznie!
      J.

      Usuń
  2. Zmieniłabym :) Moim zdaniem to dobre marketingowo (przecież sklepu nie prowadzi się tylko i wyłącznie dla hobby ;) ).
    Sama przygotowuję coś nowego i pracuję nad tym, żeby wszystko było spójne.
    Jednym słowem jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne newsy;)
    co do zmiany rzeczywiście jedna, wspólna nazwa będzie strzałem w dziesiątkę;)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. hej kochana! gratuluję! super:)))
    ja też bym zmieniła nazwę:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń