czwartek, 3 kwietnia 2014

Balkony, tarasy, ogrody...v.2


Witajcie !
 
No wpadłam ostatnio i to okrutnie. Szukając
inspiracji dotyczących balkonów przepadłam w czeluściach
internetu. Poznajdywałam tyle pięknych aranżacji, że...
niestety na jednym wczorajszym poście się nie skończy :)
Mam nadzieję jednak, że i dla Was jest to temat aktualny i lubiany.
Z uwagi na to, że jest tu również kilka szczęśliwych posiadaczek
i tarasów i ogrodów rozszerzam pole inspiracji.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

1 - norskeinteriorblogger.no
2 - alvhemmakleri.se
3 - decocrush.fr
4,5 - pinterest.com
6 - thistlewoodfarms.com
 
 
 
 
 
Buziaki !
 
 
J.


8 komentarzy:

  1. Proooszę, też chcę taki balkon! :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne :) ja mam blkonik tylko ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. co ja bym dała za tyle miejsca na balkonie...tarasie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fakt można się zatracić znajdując takie perełki a apetyt rośnie w miarę jedzenia :)
    M

    OdpowiedzUsuń
  5. no ja tylko popatrzeć mogę ,bo to co mam na wieży na miano balkonu nawet nie zasługuje :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem bardzo trudno zaaranżować duży taras, ponieważ najpierw trzeba go mądrze podzielić na strefy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu, temat balkonów i tarasów bardzo lubię. Sezon już tuż, tuż.
    U nas jeszcze arktyczny wietrzyk nie pozwala rozkoszować się kawą wypitą na zewnątrz
    Pozdrawiam serdecznie!.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje! Mi chodzi po głowie koncepcja w stylu kolonialnym, taka jak tu: taras-balkon.pl

    OdpowiedzUsuń